2015. július 6., hétfő

Hogyan lehetne jobb?



Az információk világában élünk.

 Sokat  hallani manapság, hogy milyen fontos a környezetvédelem és az egészséges életmód.

Érdekelt a téma, ezér kiváncsi voltam, hogy a háztartásomban
eddig használt mosó-tisztítószerek  mennyire felelnek meg ennek az elvárásnak.

Forrás:
http://napidoktor.hu/blog/a-veletlen-mergezesek-es-a-nyagytakaritas/

Az a sok idegen név, nem is tudtam eddig, hogy mit csinál, milyen hatással van a ruháimra és a dolgaimra. 
Azt tudtad például, hogy egyes általános mosóporok mészkő vagy csontőrleményt is tartalmazhatnak?
Ez nem jó hír a ruháknak, a mosógépnek és a bőrömnek!

Feltettem a kérdést. 
Mit tartsak fontosnak akkor a tudatosság nevében?

Egyértelmű: az egészséges, természetes összetevőket és a hatékonyságot.



A régi és az új....





Nem is gondoltam, hogy érdekes lehet a végeredmény.
De az lett...










Az új információk tudatában hoztam  meg a jövőre vonatkozó döntésemet:

-"Változtatnom kell a vásárlási szokásaimon!"


Forrás:
http://www.businessinsider.com/



Elsődleges szempont legyen a környezetbarát tartalom.










A hatékonyság és a gyorsaság sem elhanyagolható, 
aztán ott van a gazdaságosság. 




Nézzük, mennyit használok egy mosáshoz az új mosószerből. 
Ez meglepően kevésnek tűnik, mint amit eddig megszoktam


Mellékhatások?
És a mosógép belülről is ragyogó tiszta,
nincs sehol lerakódás és vízkő!

Na és akkor a legfontosabb: a ruha foltmentes-ragyogó-puha tapintású lett.
A hosszú tárolási idő sem ront a textil minőségén.





És még a környezetemért is tettem valamit!
A virágaim, amit tisztítószerrel öntözök...
Te is bízol a mosószeredben?

Ha nem, akkor próbáld ki ezt.
Kérdéseid vannak?
Szívesen átadom az eddig megszerzett tapasztalataimat.


Vásárolnál?
Részletekért írj nekem, válaszolok.

Email:everyclean.eva@gmail.com

Nézd meg  a weboldalamat.
Weboldalam: www.mindentiszta.hupont.hu

Köszönöm, hogy itt voltál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése