2015. június 24., szerda

Milyen a jó mosópor?

A Kipróbáltam sorozatban ma mosóport teszteltem.

Sokáig keresgéltem, volt ami bevált egy- két alkalomra,
de  hosszútávon az elvárásaimat nem teljesítette egyik sem.

Kipróbáltam  az új mosóport
egyszer- kétszer- négyszer és még mindig ugyanolyan hatékony.

Nyolc hónapja  használom és az eredmény:
a dob belseje tiszta, fényes és kellemes illatú, az ajtó és a mosódob közötti zárógumi mindig tiszta, lerakódásmentes. Nem használok vízlágyítót, nem vízkőmentesítek és nem takarítom külön a mosógépet


 Hihetetlen, hogy ennyi mosópor elbánik a szennyeződésekkel!  Kipróbáltam! Igaz!

Előnyei:
kevés mosópor is elég,
kicsi habzás, de tisztít, fehérít, a gép kiöblíti teljesen a szert a ruhából,
kellemes tapintású, sokáig megtartja az illatát öblítő használata nélkül is.
Mindig tiszták és illatosak a ruháim!

Csak természetes
összetevőket tartalmaz, így védem a  közvetlen környezetemet és a Földet.


Nekem megéri. Legyen a te mosóporod is ilyen hatékony.
 Kérdésed van a mosószer- vagy annak a használatával kapcsolatban?
Írj nekem! Itt meg is rendelheted.
  E-mail:  everyclean.eva@gmail.com.


Weboldalam: mindentiszta.hupont.hu




Köszönöm, hogy itt voltál.
Ha számodra hasznos  volt ez az információ, oszd meg kérlek.

Köszönöm.


 Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése