2020. október 14., szerda

Pénz, amiből kevés van

Igen, ez az a dolog, ami minden embernek vágya, de kevésnek adatik meg, hogy sokat birtokoljon belőle. Ez egy hatalmas nagy ellentétekre épülő vágyakozás. "Nagyon akarom, hogy legyen több, mindent megteszek, de mégsem kapom meg a vágyamat, hogy sokat birtokoljak a pénzből." Előző bejegyzéseimben részletesen leírtam a pénz kialakulásának történetét, megnézheted, ha szeretnéd. Most inkább arról beszéljünk, hogy lehetne ezt a szabályt megfordítani.
Szóval, ha szeretnél nagylábon élni mi a módja? Belebújni más cipőjébe? Az is lehet, de nem ez az igazi. Vagy kicsi vagy nagy lesz neked. Tehát akkor mi a megoldás, mit lehet tenni? Megtalálni az igazit, ami rád passzol, amitől lelkes leszel és beindul a képzelőerőd, hogy mennyi mindent birtokolsz, mennyi pénz van a kezedben! Na, ez lesz az igazi lehetőség számodra! Keresd, ne hagyd abba, amig szembe nem jön veled az igazi. Én is így voltam vele. Soszor, sokfélét kerestem. Nézd meg a weboldalamat, hátha szembe jön veled az igazi. http://mindentiszta.hupont.hu/1/bemutatkozas Most nagyon izgatott vagyok, mert 2020-ban egy nagy nemzetközi piacnyitás történik a szemünk láttára, na ez a nagy pénz! Előnyben vagy, ha sok ismerősöd van a világban. Nézd meg, hátha pont "illik a cipő rád." Kérd a telefonszámomat! Mutatom, mit lehet tenni! videomessengeren prezentálom neked az utat. Ha nem vagy gyors, más fog megelőzni. Ez a gyorsaságról is szól. Ha félsz, akkor ajánlj olyant, akinek szüksége van pénzre, "illik rá a cipő" ,hogy "nagylábon" élhessen.
Írj! Email: ahitel.eva@gmail.pont. Örülök, hogy itt voltál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése